Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4684
Title: Структура сфер дослідження ринку
Other Titles: Структура сфер исследования рынка
The structure of the areas of market research
Authors: Муштай, Валентина Анатоліївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Mushtai, Valentina
Keywords: життєві цикли
дослідження ринку
споживачі
жизненные циклы
исследования рынка
потребители
life cycles
market research
consumers goods
Issue Date: 2017
Publisher: СНАУ
Citation: Муштай В. А. Структура сфер дослідження ринку [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Матеріали наук.- практ. конф. студентів, аспірантів та викладачів Сумського НАУ, (м. Суми, квітень 2017 р.): в 3-х т. - Суми : СНАУ, 2017. - Т.1.
Abstract: Продукти можуть підтримуватися і повертатися до життя за допомогою акцій з їх розкрути або за допомогою зміни та покращення самих продуктів. Парадигма життєвого циклу дає модель, в якій можна відшукати місце для багатьох сфер застосування дослідження ринку. Продукты могут поддерживаться и возвращаться к жизни с помощью акций по их раскрутке или с помощью изменения и улучшения самих продуктов. Парадигма жизненного цикла дает модель, в которой можно отыскать место для многих сфер применения исследования рынка.
Description: Products can be maintained and come back to life through their actions Raskruti or through changes and improvements of the products. Paradigm gives life cycle model where you can find a place for many research applications market.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4684
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Муштай В. А.Структура сфер дослідження ринку.pdf98,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.