Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4686
Title: Чинники ефективності рекламної компанії
Other Titles: Факторы эффективности рекламной компании
Factors overall campaign
Authors: Муштай, Валентина Анатоліївна
Щербина, Юлія Юріївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Щербина, Юлия Юриевна
Mushtai, Valentina
Scherbyna, Yulia
Keywords: реклама
ефект
ефективність
реклама
эффект
эффективность
advertising
effect
efficiency
Issue Date: 2016
Publisher: СНАУ
Citation: Муштай В. А. Чинники ефективності рекламної компанії [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, Ю. Ю. Щербина // Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 22-й междунар. науч. конф., (г. Сумы,12-17 сентября 2016 г.). - Сумы : СНАУ, 2016. - Ч.2.- С.153-154.
Abstract: Основним чинником забезпечення конкурентоспроможності підприємств стає ефективна система маркетингових комунікацій, яка характеризується широким застосуванням різних комунікаційних інструментів. Основным фактором обеспечения конкурентоспособности предприятий становится эффективная система маркетинговых коммуникаций, которая характеризуется широким применением различных коммуникационных инструментов.
Description: The main factor in ensuring the competitiveness of enterprises is an effective system of marketing communications, characterized by the extensive use of various communication tools.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4686
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Муштай В. А. Чинники ефективності.pdf136,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.