Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4687
Назва: Оцінка результативності стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства
Інші назви: Оценка результативности стратегического планирования маркетинговой деятельности предприятия
Estimation of strategic planning of marketing activities of the enterprise
Автори: Муштай, Валентина Анатоліївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Mushtai, Valentina
Ключові слова: планування
маркетингова діяльність
сценарії розвитку
планирование
маркетинговая деятельность
сценарии развития
planning
marketing activity
scenario development
Дата публікації: 2017
Видавництво: Полтавська аграрна академія
Бібліографічний опис: Муштай В. А. Оцінка результативності стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Маркетингове забезпечення продуктового ринку : матеріали IX міжнар. наук. - практ. конф.,( м. Полтава, 28 квітня 2017 р.). - Полтава : Полтавська аграрна академія, 2017. - С. 102-106.
Короткий огляд (реферат): Маркетингове планування, як одна із підсистем управління, має суттєвий вплив на діяльність підприємства, сприяючи покращенню його показників та отриманню загального ефекту. Маркетинговое планирование, как одна из подсистем управления, имеет существенное влияние на деятельность предприятия, способствуя улучшению его показателей и получения общего эффекта.
Опис: Marketing planning as one of the subsystems of management has a significant impact on the business, helping to improve its performance and an overall effect.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4687
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В.А. Оцінка результативності.pdf195,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.