Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4687
Title: Оцінка результативності стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства
Other Titles: Оценка результативности стратегического планирования маркетинговой деятельности предприятия
Estimation of strategic planning of marketing activities of the enterprise
Authors: Муштай, Валентина Анатоліївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Mushtai, Valentina
Keywords: планування
маркетингова діяльність
сценарії розвитку
планирование
маркетинговая деятельность
сценарии развития
planning
marketing activity
scenario development
Issue Date: 2017
Publisher: Полтавська аграрна академія
Citation: Муштай В. А. Оцінка результативності стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Маркетингове забезпечення продуктового ринку : матеріали IX міжнар. наук. - практ. конф.,( м. Полтава, 28 квітня 2017 р.). - Полтава : Полтавська аграрна академія, 2017. - С. 102-106.
Abstract: Маркетингове планування, як одна із підсистем управління, має суттєвий вплив на діяльність підприємства, сприяючи покращенню його показників та отриманню загального ефекту. Маркетинговое планирование, как одна из подсистем управления, имеет существенное влияние на деятельность предприятия, способствуя улучшению его показателей и получения общего эффекта.
Description: Marketing planning as one of the subsystems of management has a significant impact on the business, helping to improve its performance and an overall effect.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4687
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Муштай В.А. Оцінка результативності.pdf195,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.