Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4721
Назва: | Засвоєння понятійного апарату «основи геоінформаційних систем та технологій» студентами-екологами |
Інші назви: | Усвоение понятийного аппарата «Основы геоинформационных систем и технологий» студентами-экологами The learning of the conceptual apparatus of "Fundamentals of Geographic Information Systems and Technologies" by students of ecologiest |
Автори: | Логвіненко, Вікторія Григорівна Логвиненко, Виктория Григорьевна Logvinenko, Viktoriya |
Ключові слова: | геоінформаційні системи та технології понятійний апарат внутрипредметні зв’язкі геоинформационные системы и технологии понятийный аппарат внутрипредметные связи geographic information systems and technologies conceptual apparatus formation of intrasubject communications on the subject |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Гнозис |
Бібліографічний опис: | Логвіненко В. Г. Засвоєння понятійного апарату «Основи геоінформаційних систем та технологій» студентами-екологами [Електронний ресурс] / В. Г. Логвіненко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди». - Додаток 1 до Вип. 37. - Т. IІІ (71) : Тематичний випуск „Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору”. - К.: Гнозис, 2016. - C. 99-109. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено вивченню дисципліни «Основи геоінформаційних систем та технологій» студентами-екологами. ГІС-технології набувають широкого розповсюдження й застосування у різних сферах людської діяльності і повинні вивчатися майбутніми фахівцями аграрного профілю. Cтудентам доводиться засвоювати велику кількість понять. Пропонується дидактичне удосконалення навчального курсу шляхом засвоєння понятійного апарату на основі формування внутрипредметних зв’язків з дисципліни. Логічні схеми та таблиці виступають у якості моделі структури матеріалу у свідомості студента. Це дозволяє сформувати якісну систему знань з дисципліни.Статья посвящена изучению дисциплины «Основы геоинформационных систем и технологий» студентами-экологами. ГИС-технологии получают широкое распространение и применение в различных сферах человеческой деятельности и должны изучаться будущими специалистами аграрного профиля. Студентам приходится усваивать большое количество понятий. Предлагается дидактическое совершенствования учебного курса путем усвоения понятийного аппарата на основе формирования внутрипредметных связей по дисциплине. Логические схемы и таблицы выступают в качестве модели структуры материала в сознании студента. Это позволяет сформировать качественную систему знаний по дисциплине. |
Опис: | In this article we described the learning of the conceptual apparatus of "Fundamentals of Geographic Information Systems and Technologies" by students of ecologiest. GIS-technologies are widely available and used in various fields of human activity and should be studied by future specialists of agricultural profile. Students have to learn a large number of concepts. It is proposed to improve the didactic training course by mastering the conceptual apparatus on the basis of formation of intrasubject communications on the subject. Logic charts and tables serve as a model of the material structure in the mind of the student. This allows to generate high-quality system of knowledge on the discipline. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4721 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Логвіненко В. Г. Засвоєння понятійного апарату.pdf | 412,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.