Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4737
Title: Кредитне забезпечення аграрних підприємств
Other Titles: Кредитное обеспечение аграрных предприятий
Credit providing of agricultural enterprises
Authors: Башлай, Сергій Вікторович
Башлай, Сергей Викторович
Bashlai, Serhii Victorovych
Keywords: сільськогосподарські підприємства
банк
кредит
сельскохозяйственные предприятия
банк
кредит
agricultural enterprises
bank
credit
Issue Date: 2017
Publisher: Подільський державний агротехнічний університет, м. Тернопіль
Citation: Башлай С. В. Кредитне забезпечення аграрних підприємств [Електронний ресурс] / С. В. Башлай // Інноваційна економіка. – 2017. – № 3/4. – C. 131-137.
Abstract: В процесі дослідження використано загальнонаукові та спеціальні методи для аналізу та оцінки кредитної ситуації, що склалася у підприємствах сільського господарства. Досліджено стан кредитного забезпечення підприємств агросфери України. Проаналізовано основні тенденції кредитного забезпечення сільського господарства України. В процессе исследования использованы общенаучные и специальные методы для анализа и оценки кредитной ситуации на предприятиях сельского хозяйства. Исследовано состояние кредитного обеспечения предприятий агросферы Украины. Проанализированы основные тенденции кредитного обеспечения сельского хозяйства Украины.
Description: In the process of research scientific and special methods are used for an analysis and estimation of credit situation that was folded in the enterprises of agriculture. The state of the credit providing of enterprises of agrosphere of Ukraine is investigational. The basic tendencies of the credit providing of agriculture of Ukraine are analyzed.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4737
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cred_zab_agr_prepr_Bashlay.pdf356,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.