Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4767
Title: Особливості маркетингової діяльності підприємства в аграрній сфері
Other Titles: Особенности маркетинговой деятельности предприятия в аграрной сфере
Features of enterprise’s marketing in agriculture
Authors: Волченко, Наталія Василівна
Волченко, Наталья Васильевна
Volchenko, Nataliia Vasylivna
Keywords: маркетинг
аграрна сфера
аграрний маркетинг
маркетинг
аграрная сфера
аграрный маркетинг
marketing
agriculture
agricultural marketing
Issue Date: 2016
Publisher: УДФСУ
Citation: Волченко Н. В. Особливості маркетингової діяльності підприємства в аграрній сфері [Електронний ресурс] / Н. В. Волченко // Економічні перспективи підприємництва в Україні : збірник матеріалів Всеукраїнської інтернет-конференції, (Ірпінь, 27-28 жовтня 2016 р.). – Ірпінь : УДФСУ, 2016. – Т. 2. - С. 405-407.
Abstract: Доповідь присвячена дослідженню проблем розвитку аграрного маркетингу. Автором сформульовано, що одним із найбільш дієвих заходів для забезпечення ефективного функціонування підприємства є маркетинг. В результаті визначено, що комплексний підхід, злагоджена робота всіх структур підприємства, запровадження дієвих заходів впливу забезпечить максимально можливе використання переваг аграрного маркетингу. Доклад посвящен исследованию проблем развития аграрного маркетинга. Автором сформулировано, что одним из самых действенных мер для обеспечения эффективного функционирования предприятия является маркетинг. В результате установлено, что комплексный подход, слаженная работа всех структур предприятия, внедрение действенных мер воздействия обеспечит максимально возможное использование преимуществ аграрного маркетинга.
Description: The report is devoted to the problems of agricultural marketing. The author formulated that one of the most effective measures to ensure the effective operation of the business is marketing. As a result, determined that an integrated approach, coordinated work of all structures of the company, the introduction of effective measures will ensure the greatest possible advantage of agricultural marketing.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4767
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volchenko 5.PDF199,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.