Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4792
Назва: Роль менеджера в управлінні якістю
Інші назви: Роль менеджера в управлении качеством
Manager role in quality management
Автори: Толбатов, В. А.
Толбатов, А. В.
В’юненко, О. Б.
Полозун, Л. С.
Толбатов, В. А.
Толбатов, А. В.
Вьюненко, А. Б.
Полозун, Л. С.
Tolbatov, V. A.
Tolbatov, A. V.
Viunenko, O. B.
Polozun, L. S.
Ключові слова: управління якістю
менеджмент
управления качеством
менеджмент
quality management
management
Дата публікації: 2017
Видавництво: Сумський державний університет
Бібліографічний опис: Роль менеджера в управлінні якістю [Електронний ресурс] / В. А. Толбатов, А. В. Толбатов, О. Б. В’юненко, Л. С. Полозун // Системи розроблення та постановлення продукції на виробництво. Індустрія 4.0. Сучасний напрямок автоматизації та обміну даними у виробничих технологіях : матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції, (Суми, 22-26 травня 2017 р.). - Суми : Сумський державний університет, 2017. - С. 35-36.
Короткий огляд (реферат): Загальне управління якістю визначається як постійні зусилля управління для модернізації та вдосконалення процесів і систем, що забезпечують високу якість продукції. Общее управление качеством определяется как постоянные усилия управления для модернизации и совершенствования процессов и систем, обеспечивающих высокое качество продукции.
Опис: Total quality management is defined as management continued efforts to modernize and improve processes and systems that provide high-quality products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4792
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
v114.pdf734,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.