Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4864
Title: Щодо проблемного підходу до вивчення вищої математики студентами аграрних спеціальностей
Other Titles: Относительно проблемного подхода к изучению высшей математики студентами аграрных специальностей
Regarding the problematic approach to the study of higher mathematics for students of agricultural specialties
Authors: Пугач, В. І.
Пугач, В. И.
Pugach, V. I.
Keywords: вища математика
студенти агрономічних спеціальностей
математичні знання
высшая математика
студенты агрономических специальностей
математические знания
higher mathematics
students of agronomy
mathematical knowledge
Issue Date: 2016
Publisher: Уманський національний університет садівництва
Citation: Пугач В. І. Щодо проблемного підходу до вивчення вищої математики студентами аграрних спеціальностей [Електронний ресурс] / В. І. Пугач // Актуальні питання сучасної аграрної науки : збірник тез за матеріалами ІV Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Умань, 17 листопада 2016 р.). – Умань : Уманський національний університет садівництва, 2016. – С. 241.
Abstract: В тезах йде мова про те, що проблемна ситуація в навчанні - це пізнавальна трудність, для подолання якої студенти повинні отримати нові знання або докласти інтелектуальних зусиль. При вирішенні проблемної ситуації реалізується головна мета навчання, яка полягає в систематичному спонуканні студентів до самостійної діяльності. В тезисах идет речь о том, что проблемная ситуация в обучении - это познавательная трудность, для преодоления которой студенты должны получить новые знания или приложить интеллектуальные усилия. При решении проблемной ситуации реализуется главная цель обучения, которая заключается в систематическом побуждении студентов к самостоятельной деятельности.
Description: The thesis refers to the fact that the problematic situation in teaching is a cognitive difficulty, which students should acquire new knowledge or to make an intellectual effort. When solving a problem situation is realized the main purpose of learning, which is a systematic motivation of students to independent activity.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4864
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Суми_Пугач_Методика математики_16-17.pdf87,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.