Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4864
Title: | Щодо проблемного підходу до вивчення вищої математики студентами аграрних спеціальностей |
Other Titles: | Относительно проблемного подхода к изучению высшей математики студентами аграрных специальностей Regarding the problematic approach to the study of higher mathematics for students of agricultural specialties |
Authors: | Пугач, В. І. Пугач, В. И. Pugach, V. I. |
Keywords: | вища математика студенти агрономічних спеціальностей математичні знання высшая математика студенты агрономических специальностей математические знания higher mathematics students of agronomy mathematical knowledge |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Уманський національний університет садівництва |
Citation: | Пугач В. І. Щодо проблемного підходу до вивчення вищої математики студентами аграрних спеціальностей [Електронний ресурс] / В. І. Пугач // Актуальні питання сучасної аграрної науки : збірник тез за матеріалами ІV Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Умань, 17 листопада 2016 р.). – Умань : Уманський національний університет садівництва, 2016. – С. 241. |
Abstract: | В тезах йде мова про те, що проблемна ситуація в навчанні - це пізнавальна трудність, для подолання якої студенти повинні отримати нові знання або докласти інтелектуальних зусиль. При вирішенні проблемної ситуації реалізується головна мета навчання, яка полягає в систематичному спонуканні студентів до самостійної діяльності. В тезисах идет речь о том, что проблемная ситуация в обучении - это познавательная трудность, для преодоления которой студенты должны получить новые знания или приложить интеллектуальные усилия. При решении проблемной ситуации реализуется главная цель обучения, которая заключается в систематическом побуждении студентов к самостоятельной деятельности. |
Description: | The thesis refers to the fact that the problematic situation in teaching is a cognitive difficulty, which students should acquire new knowledge or to make an intellectual effort. When solving a problem situation is realized the main purpose of learning, which is a systematic motivation of students to independent activity. |
URI: | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4864 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тези_Суми_Пугач_Методика математики_16-17.pdf | 87,34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.