Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4899
Title: Професійна мотивація та її роль у формуванні мотивації до вивчення іноземної мови в аграрному вузі
Other Titles: Профессиональная мотивация и ее роль в формировании мотивации к изучению иностранного языка в аграрном вузе
Professional motivation and its role in forming the motivation towards foreign language learning at an agrarian higher educational establishment
Authors: Рідель, Тетяна Миколаївна
Ридель, Татьяна Николаевна
Ridel, Tetiana Mykolaivna
Keywords: професійна мотивація студентів аграрних університетів
мовна політика
мотиви діяльності
профессиональная мотивация студентов аграрных университетов
языковая политика
мотивы деятельности
professional motivation of the students of agrarian higher educational establishments
language policy
motives
Issue Date: 2016
Publisher: Житомирський державний університет ім. І. Франка
Citation: Рідель Т. М. Професійна мотивація та її роль у формуванні мотивації до вивчення іноземної мови в аграрному вузі [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // Професійна комунікація : мова і культура : збірник матеріалів III Всеукраїнського науково-практичного вебінару, (23 листопада 2016 р.). – Житомир : Житомирський державний університет ім. І. Франка, 2016. – С. 150-153.
Abstract: Розкрито необхідність реформування вищої школи України в контексті Болонського процесу, що зумовлює необхідність удосконалення й суттєвого підвищення рівня якості мовної освіти. Визначено роль професійної мотивації в удосконаленні іншомовної підготовки студентів у немовному вузі і розроблено методику визначення мотивів оволодіння обраною професією і рівня професійної мотивації студентів аграрних університетів. Раскрыта необходимость реформирования высшей школы Украины в контексте Болонского процесса, что обусловливает необходимость совершенствования и существенного повышения уровня качества языкового образования. Определена роль профессиональной мотивации в совершенствовании иноязычной подготовки студентов в неязыковом вузе и разработана методика определения мотивов овладения выбранной профессией и уровня профессиональной мотивации студентов аграрных университетов.
Description: The necessity of reforming the higher school of Ukraine in the context of the Bologna process is revealed, which makes it necessary to significantly improve the quality of language education. The role of professional motivation in improving foreign-language training of students in a non-linguistic high school is determined, and a methodology for determining the motives for mastering the chosen profession and the level of professional motivation of students of agricultural universities is developed.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4899
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рідель_тези_1.pdf76,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.