Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4901
Назва: Комунікативна компетенція як одна з педагогічних умов формування оптимальної мотивації учіння студентів аграрних університетів у процесі вивчення іноземних мов
Інші назви: Коммуникативная компетенция как одна из педагогических условий формирования оптимальной мотивации учения студентов аграрных университетов в процессе изучения иностранных языков
Communicative competence as one of the pedagogical conditions of formation of optimum learning motivation of students of agricultural universities while learning foreign languages
Автори: Рідель, Тетяна Миколаївна
Тамаркіна, Ольга Леонідівна
Ридель, Татьяна Николаевна
Тамаркина, Ольга Леонидовна
Ridel, Tetiana Mykolaivna
Tamarkina, Olha Leonidivna
Ключові слова: педагогічні умови
оптимальна мотивація учіння студентів-аграріїв
комунікативні уміння й навички
педагогические условия
оптимальная мотивация учения студентов-аграриев
коммуникативные умения и навыки
pedagogical conditions
structure of communicative competence
communicative skills
Дата публікації: 2017
Видавництво: СумДПУ ім. А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Рідель Т. М. Комунікативна компетенція як одна з педагогічних умов формування оптимальної мотивації учіння студентів аграрних університетів у процесі вивчення іноземних мов [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель, О. Л. Тамаркіна // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017. - № 1 (65). – С. 138-152.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано сукупність педагогічних умов, що впливають на результативність процесу формування мотивації. Проаналізовано підходи до тлумачення понять «компетенція» та «компетентність». Теоретично обґрунтовано деякі педагогічні умови, що забезпечують успішність формування у майбутніх фахівців оптимальної мотивації учіння у процесі вивчення іноземних мов, а саме реалізацію комунікативного та компетентнісного підходів до навчання. Проанализирована совокупность педагогических условий, от которых зависит результативность процесса формирования оптимальной мотивации. Проанализированы подходы к толкованию понятий «компетенция» и «компетентность». Теоретически обоснованы некоторые педагогические условия, обеспечивающие успешность формирования у будущих специалистов оптимальной мотивации учения в процессе изучения иностранных языков, а именно реализация коммуникативного и компетентностного подходов к обучению.
Опис: The set of pedagogical conditions on which the effectiveness of the process of forming optimal motivation depends is analyzed. The approaches to the interpretation of the concept "competence" are analyzed. Some pedagogical conditions that ensure the success of the future specialists in the formation of optimal motivation for learning in the process of mastering foreign languages are theoretically justified, namely, the implementation of communicative and competence approaches to learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4901
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рідель_Тамаркіна_стаття_1.pdf192,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.