Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4901
Title: Комунікативна компетенція як одна з педагогічних умов формування оптимальної мотивації учіння студентів аграрних університетів у процесі вивчення іноземних мов
Other Titles: Коммуникативная компетенция как одна из педагогических условий формирования оптимальной мотивации учения студентов аграрных университетов в процессе изучения иностранных языков
Communicative competence as one of the pedagogical conditions of formation of optimum learning motivation of students of agricultural universities while learning foreign languages
Authors: Рідель, Тетяна Миколаївна
Тамаркіна, Ольга Леонідівна
Ридель, Татьяна Николаевна
Тамаркина, Ольга Леонидовна
Ridel, Tetiana Mykolaivna
Tamarkina, Olha Leonidivna
Keywords: педагогічні умови
оптимальна мотивація учіння студентів-аграріїв
комунікативні уміння й навички
педагогические условия
оптимальная мотивация учения студентов-аграриев
коммуникативные умения и навыки
pedagogical conditions
structure of communicative competence
communicative skills
Issue Date: 2017
Publisher: СумДПУ ім. А. С. Макаренка
Citation: Рідель Т. М. Комунікативна компетенція як одна з педагогічних умов формування оптимальної мотивації учіння студентів аграрних університетів у процесі вивчення іноземних мов [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель, О. Л. Тамаркіна // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017. - № 1 (65). – С. 138-152.
Abstract: Проаналізовано сукупність педагогічних умов, що впливають на результативність процесу формування мотивації. Проаналізовано підходи до тлумачення понять «компетенція» та «компетентність». Теоретично обґрунтовано деякі педагогічні умови, що забезпечують успішність формування у майбутніх фахівців оптимальної мотивації учіння у процесі вивчення іноземних мов, а саме реалізацію комунікативного та компетентнісного підходів до навчання. Проанализирована совокупность педагогических условий, от которых зависит результативность процесса формирования оптимальной мотивации. Проанализированы подходы к толкованию понятий «компетенция» и «компетентность». Теоретически обоснованы некоторые педагогические условия, обеспечивающие успешность формирования у будущих специалистов оптимальной мотивации учения в процессе изучения иностранных языков, а именно реализация коммуникативного и компетентностного подходов к обучению.
Description: The set of pedagogical conditions on which the effectiveness of the process of forming optimal motivation depends is analyzed. The approaches to the interpretation of the concept "competence" are analyzed. Some pedagogical conditions that ensure the success of the future specialists in the formation of optimal motivation for learning in the process of mastering foreign languages are theoretically justified, namely, the implementation of communicative and competence approaches to learning.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4901
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рідель_Тамаркіна_стаття_1.pdf192,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.