Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4903
Title: Використання аналізу елементів комплексу маркетингу для покращення економічної діяльності сільськогосподарських підприємств
Other Titles: Использование анализа элементов комплекса маркетинга для улучшения экономической деятельности сельскохозяйственных предприятий
Using analysis of elements of the marketing mix to improve the economic activity of agricultural enterprises
Authors: Шумкова, Олена Володимирівна
Анохіна, Наталія Сергіївна
Шумкова, Елена Владимировна
Анохина, Наталья Сергеевна
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Anokhina, Natalia Sergiivna
Keywords: комплекс маркетингу
аналіз
сільське господарство
комплекс маркетинга
анализ
сельское хозяйство
marketing mix
analysis
agriculture
Issue Date: 2016
Publisher: СНАУ
Citation: Шумкова О. В. Використання аналізу елементів комплексу маркетингу для покращення економічної діяльності сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова, Н. С. Анохіна // Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 22-й международной научной конференции, (г. Сумы, 12-17 сентября 2016 г.). - Сумы : СНАУ, 2016. - Ч.2. - С.143.
Abstract: Кожне підприємство намагається розробити та впровадити в життя свій маркетинговий комплекс, який дозволить йому найбільш раціональним способом досягнути економічних успіхів на цільових ринках. Каждое предприятие стремится разработать и внедрить свой комплекс маркетинга, который позволит ему наиболее рациональным способом достичь экономических успехов на целевых рынках.
Description: Each company is trying to develop and implement a marketing life complex that will allow him the most rational way to achieve economic success in target markets.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4903
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шумкова О. В. Використання аналізу.pdf274,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.