Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4912
Назва: Використання агрологістики як інструменту маркетингової діяльності у сфері АПК
Інші назви: Использование агрологистики как инструмента маркетинговой деятельности в сфере АПК
Use agrilogistics as a tool for marketing activities in agribusiness
Автори: Шумкова, Олена Володимирівна
Шумкова, Елена Владимировна
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Ключові слова: логістика
маркетинг
збут
логистика
маркетинг
сбыт
logistics
marketing
sales
Дата публікації: 2016
Видавництво: Полтавська державна аграрна академія
Бібліографічний опис: Шумкова О. В. Використання агрологістики як інструменту маркетингової діяльності у сфері АПК [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова // Маркетингове забезпечення продуктового ринку : матеріали VIII Міжнар. наук. – практ. конф.,( м. Полтава, 17-18 травня 2016 р.). - Полтава : Полтавська державна аграрна академія, 2016. - С.140-143.
Короткий огляд (реферат): Найефективнішу організацію розподілу виробленої продукції забезпечує збутова логістика (логістика розподілу), що впроваджує раціональні канали товароруху. Наиболее эффективную организацию распределения произведенной продукции обеспечивает сбытовая логистика (логистика распределения), что обеспечит рациональные каналы товародвижения.
Опис: The most effective organization of the distribution of products provides logistics sales (distribution logistics), introducing rational channels of goods movement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4912
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О. В. Використання агрологістики.pdf385,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.