Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4912
Title: Використання агрологістики як інструменту маркетингової діяльності у сфері АПК
Other Titles: Использование агрологистики как инструмента маркетинговой деятельности в сфере АПК
Use agrilogistics as a tool for marketing activities in agribusiness
Authors: Шумкова, Олена Володимирівна
Шумкова, Елена Владимировна
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Keywords: логістика
маркетинг
збут
логистика
маркетинг
сбыт
logistics
marketing
sales
Issue Date: 2016
Publisher: Полтавська державна аграрна академія
Citation: Шумкова О. В. Використання агрологістики як інструменту маркетингової діяльності у сфері АПК [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова // Маркетингове забезпечення продуктового ринку : матеріали VIII Міжнар. наук. – практ. конф.,( м. Полтава, 17-18 травня 2016 р.). - Полтава : Полтавська державна аграрна академія, 2016. - С.140-143.
Abstract: Найефективнішу організацію розподілу виробленої продукції забезпечує збутова логістика (логістика розподілу), що впроваджує раціональні канали товароруху. Наиболее эффективную организацию распределения произведенной продукции обеспечивает сбытовая логистика (логистика распределения), что обеспечит рациональные каналы товародвижения.
Description: The most effective organization of the distribution of products provides logistics sales (distribution logistics), introducing rational channels of goods movement.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4912
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шумкова О. В. Використання агрологістики.pdf385,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.