Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4936
Назва: | Технологія контрольно-оцінювальної діяльності при навчанні іноземній мові у немовному вузі |
Інші назви: | Технология контрольно-оценочной деятельности при обучении иностранному языку в неязыковом вузе Technology of monitoring and evaluation activity in teaching a foreign language in a non-linguistic institution |
Автори: | Рідель, Тетяна Миколаївна Ридель, Татьяна Николаевна Ridel, Tetiana Mykolaivna |
Ключові слова: | контрольно-оцінювальна діяльність іншомовна комунікативна компетенція кількісні та якісні оціночні шкали контрольно-оценочная деятельность коммуникативная компетенция количественные и качественные нормативы control and assessment technology foreign communicative-based competence quantitative and qualitative assessment rates |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Гнозис |
Бібліографічний опис: | Рідель Т. М. Технологія контрольно-оцінювальної діяльності при навчанні іноземній мові у немовному вузі [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». - Тем. випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». - К. : Гнозис, 2017. – Вип. 37-1, Т. V (73). - С. 435-445. |
Короткий огляд (реферат): | Описано процедурний алгоритм реалізації технології контрольно-оцінювальної діяльності з іноземної мови у навчальному процесі немовного ВНЗ. Запропоновані етапи спроектованої технології; викладено їх мету та зміст; виділено варіативні методи контролю, що дозволяють адекватно виявити рівень сформованості іншомовної комунікативної компетенції. Обґрунтовано необхідність інтеграції педагогічного контролю та самоконтролю при застосуванні диференційованої оцінки, що базується на кількісних та якісних показниках. Описан порядок внедрения технологии контрольно-оценочной деятельности по иностранному языку в учебный процесс неязыкового вуза. Предложены этапы сконструированной методики; сформулирована их цель и содержание; сделан акцент на вариативные методы контроля, которые позволяют соответственно определить уровень сформированности иноязычной коммуникативной компетенции. Обоснована необходимость интегрирования педагогического контроля и самоконтроля студентов с задействованием дифференцированной оценки, которая базируется на количественных и качественных нормативах. |
Опис: | The author describes the procedural algorithm for implementation of the control and assessment technology in the process of foreign language learning at a non-linguistic university. It emphasizes the stages of the control and assessment technology and tools of its realization; describes its purpose and content; highlights alternative methods of control that accurately allow revealing the level of foreign communicative-based competence. The author grounds the necessity of integration of the pedagogical control and self-control is grounded with application of differentiated assessment based on quantitative and qualitative assessment rates. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4936 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рідель_стаття_2.pdf | 550,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.