Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4949
Title: Problems and prospects of marketing in globalization
Other Titles: Проблеми і перспективи маркетингу в умовах глобалізації
Проблемы и перспективы маркетинга в условиях глобализации
Authors: Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна
Keywords: marketing
globalization
business
маркетинг
глобалізація
бізнес
маркетинг
глобализация
бизнес
Issue Date: 2017
Publisher: SumSU
Citation: Makhnusha S. M. Problems and prospects of marketing in globalization [Electronic resource] / S. M. Makhnusha // Theses of VII International scientific-practical conference of students, post-graduates and young scientists «International strategy regional economic development», (Sumy, 5-7 May 2017). – Sumy : SumSU, 2017. – P. 24-25.
Abstract: The author deals with the problems and prospects of marketing in the context of globalization. The main features of international marketing in order to increase the efficiency of the company are viewed. Автором розглянуто проблеми та перспективи маркетингу в умовах глобалізації. Розглянуто основні риси міжнародного маркетингу з метою підвищення ефективності діяльності компанії.
Description: Автором рассмотрены проблемы и перспективы маркетинга в условиях глобализации. Рассмотрены основные черты международного маркетинга с целью повышения эффективности деятельности компании.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4949
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Makhnusha_abstract.pdf90,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.