Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4952
Назва: Актуальність торговельних марок та брендингу в агробізнесі
Інші назви: Актуальность торговых марок и брендинга в агробизнесе
Relevance of brands and branding in agribusiness
Автори: Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Ключові слова: торговельна марка
брендинг
агробізнеc
торговая марка
брендинг
агробизнес
brand
branding
agrobusiness
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Махнуша С. М. Актуальність торговельних марок та брендингу в агробізнесі [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша // Технології ХХІ сторіччя : збірник тез за матеріалами 22-ої Міжнародної наукової конференції. – Южне, 2016. – С. 12-13.
Короткий огляд (реферат): Автором розглянуто питання брендингу підприємств АПК національної економіки. Розроблено стратегії формування та розвитку бренду підприємства АПК і його маркетингового розвитку на ринку. Автором рассмотрены вопросы брендинга предприятий АПК национальной экономики. Разработаны стратегии формирования и развития бренда предприятия АПК и его маркетингового развития на рынке.
Опис: The author considered branding of agricultural enterprises of national economy. Strategies of formation and development of brand of AIC enterprises and its marketing development in the market are worked out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4952
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Махнуша_Южне_2016.pdf108,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.