Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4952
Title: Актуальність торговельних марок та брендингу в агробізнесі
Other Titles: Актуальность торговых марок и брендинга в агробизнесе
Relevance of brands and branding in agribusiness
Authors: Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Keywords: торговельна марка
брендинг
агробізнеc
торговая марка
брендинг
агробизнес
brand
branding
agrobusiness
Issue Date: 2016
Citation: Махнуша С. М. Актуальність торговельних марок та брендингу в агробізнесі [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша // Технології ХХІ сторіччя : збірник тез за матеріалами 22-ої Міжнародної наукової конференції. – Южне, 2016. – С. 12-13.
Abstract: Автором розглянуто питання брендингу підприємств АПК національної економіки. Розроблено стратегії формування та розвитку бренду підприємства АПК і його маркетингового розвитку на ринку. Автором рассмотрены вопросы брендинга предприятий АПК национальной экономики. Разработаны стратегии формирования и развития бренда предприятия АПК и его маркетингового развития на рынке.
Description: The author considered branding of agricultural enterprises of national economy. Strategies of formation and development of brand of AIC enterprises and its marketing development in the market are worked out.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4952
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Махнуша_Южне_2016.pdf108,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.