Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4958
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛишенко, М. О.-
dc.contributor.authorЛышенко, М. А.-
dc.contributor.authorLyshenko, M. A.-
dc.date.accessioned2017-10-27T11:38:54Z-
dc.date.available2017-10-27T11:38:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛишенко М. О. Особливості застосування моделі оцінювання маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / М. О. Лишенко // Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки : збірник наукових статей за матеріалами ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Дніпро, 13-14 квітня 2017 р.). – Дніпро : Національна металургійна академія України, 2017. - Ч. 1. - С. 502-510.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4958-
dc.descriptionThe article deals with the management of marketing activities of the company calculated the main indicators of evaluating the effectiveness of marketing management, analysis showed the problems encountered in the enterprise formation and its competitive advantages in the shaping of competition policy of the company.uk_UK
dc.description.abstractВ статті розглянуто питання управління маркетинговою діяльністю підприємства, розраховано основні показники оцінювання ефективності управління маркетингом, проведений аналіз показав проблеми, що виникають в діяльності підприємства, формування його конкурентних переваг та при формуванні конкурентної політики підприємства. В статье рассмотрены вопросы управления маркетинговой деятельностью предприятия, рассчитаны основные показатели оценки эффективности управления маркетингом, проведенный анализ показал проблемы, возникающие в деятельности предприятия, формирование его конкурентных преимуществ и при формировании конкурентной политики предприятия.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherНаціональна металургійна академія Україниuk_UK
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UK
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk_UK
dc.subjectпоказники оцінювання ефективності маркетингової діяльностіuk_UK
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UK
dc.subjectуправление маркетинговой деятельностьюuk_UK
dc.subjectпоказатели оценки эффективности маркетинговой деятельностиuk_UK
dc.subjectmarketing activityuk_UK
dc.subjectmarketing activity managementuk_UK
dc.subjectperformance evaluation of the effectiveness of marketing activitiesuk_UK
dc.titleОсобливості застосування моделі оцінювання маркетингової діяльності підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeОсобенности применения модели оценки маркетинговой деятельности предприятияuk_UK
dc.title.alternativeFeatures of model assessment of enterprise marketinguk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lishenko_ Tezy.pdf936,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.