Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4967
Title: Механізм повороту задніх коліс рульового керування автотракторної техніки
Other Titles: Механизм поворота задних колёс рулевого управления автотракторной техники
Mechanism of rotation of the rear wheels of the steering of automotive vehicles
Authors: Бондарев, Сергій Григорович
Бондарев, Сергей Григорьевич
Bondarev, Sergey Grigorovich
Keywords: Тризвенева передача типу «Мальтійський хрест»
управління задніми колесами
мінімальний радіус повороту
Трёхзвеньевая передача типа «Мальтийский крест»
управление задними колёсами
минимальный радиус поворота
Three-link "Maltese Cross" type transmission
rear wheel control
minimum turning radius
Issue Date: 25-May-2017
Citation: Бондарев С. Г. Механізм повороту задніх коліс рульового керування автотракторної техніки [Електронний ресурс] : пат. № 114151, В62D 7/14, В62D 7/1, В62D 1/00, В62D 3/02 / С. Г. Бондарев ; опубл. 25.05.2017, Бюл. № 8 від 25.04.2017.
Abstract: Патент на винахід № 114151. Запатентована механічна конструкція механізму повороту задніх коліс, яка забезпечує мінімальний радіус повороту автотракторної техніки на паркувальних швидкостях за рахунок встановлення редуктора на задний міст, який являє собою тризвеневу передачу типу мальтійського хреста, ведучий вал якого під`єднано до валу рульового колеса через шестерні з зовнішнім (або внутрішнім) зачепленням, а ведений, через сошку до лівого та правого поворотних кулаків заднього мосту за допомогою двох рульових тяг, при цьому поворот задніх коліс на кут до 600 у зворотньому напрямку відносно передніх здійснюється лише при повному обертання рульового колеса. Патент на изобретение № 114151 . Запатентованная механическая конструкция механизма поворота задних колес, которая обеспечивает минимальный радиус поворота автотракторной техники на парковочных скоростях за счет установки редуктора на задний мост, представляет собой трёхзвеньевую передачу типа мальтийского креста, ведущий вал которого подсоединён к валу рулевого колеса через шестерни с внешним (или внутренним) зацеплением, а ведомый, через сошку к левому и правому поворотным кулакам заднего моста с помощью двух рулевых тяг, при этом поворот задних колес на угол до 600 в обратном направлении относительно передних, осуществляется только при полном обороте рулевого колеса.
Description: Invention patent № 114151 . The patented mechanical design of the rear wheel steering mechanism, which provides the minimum turning radius of the automotive tractor at parking speeds by mounting the reducer on the rear axle, is a tri-partite transmission of the Maltese cross type, the drive shaft of which is connected to the steering wheel shaft via gears with external (or internal) And driven, through the bipod to the left and right swivel fists of the rear axle with the help of two steering rods, while turning the rear wheels by an angle of up to 600 degrees opposite direction relative to the front is only at full steering wheel rotation.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4967
Appears in Collections:Патенти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бондарев С. Г.Механізм повороту.pdf709,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.