Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5012
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorMyshtai Valentina-
dc.date.accessioned2017-11-13T12:31:01Z-
dc.date.available2017-11-13T12:31:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Методологічні підходи в дослідженні пізнавальної реакції споживачів [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Економічні перспективи підприємництва в Україні : матеріали Всеукраїнської інтернет-конференції,( Ірпінь, 27-28 жовтня 2016 р.). - Ірпінь, 2016. - С. 459-462.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5012-
dc.descriptionThe modern concept of integrated marketing communication involves carefully weighted and coordinated work of all communication channels to form a clear, coherent and convincing picture of the producer and his product. As a result of such work with consumers formed a certain behavioral response that determines the sales of a product or brand.uk_UK
dc.description.abstractСучасна концепція інтегрованих маркетингових комунікацій передбачає ретельно зважену та скоординовану роботу всіх каналів комунікації для формування чіткого, послідовного та переконливого уявлення про виробника та його продукт. Внаслідок такої роботи у споживачів формується певна пізнавальна реакція, що й визначає обсяги продажу товару або товарної марки. Современная концепция интегрированных маркетинговых коммуникаций предусматривает тщательно взвешенную и скоординированную работу всех каналов коммуникации для формирования четкого, последовательного и убедительного представления о производителе и его продукте. Вследствие такой работы у потребителей формируется определенная познавательная реакция, что и определяет объемы продажи товара или товарной марки.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherКиївський національний університет імені Тараса Шевченкаuk_UK
dc.subjectмаркетингова комунікаціяuk_UK
dc.subjectобсяги продажуuk_UK
dc.subjectефективність рекламиuk_UK
dc.subjectмаркетинговая комуникацияuk_UK
dc.subjectобъемы продажuk_UK
dc.subjectефективность рекламыuk_UK
dc.subjectmarketing communicationuk_UK
dc.subjectsalesuk_UK
dc.subjectadvertising effectivenessuk_UK
dc.titleМетодологічні підходи в дослідженні пізнавальної реакції споживачівuk_UK
dc.title.alternativeМетодологические подходы в исследовании познавательной реакции потребителейuk_UK
dc.title.alternativeMethodological approaches in the study of cognitive responses of consumersuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.