Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5012
Title: Методологічні підходи в дослідженні пізнавальної реакції споживачів
Other Titles: Методологические подходы в исследовании познавательной реакции потребителей
Methodological approaches in the study of cognitive responses of consumers
Authors: Муштай, Валентина Анатоліївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Myshtai Valentina
Keywords: маркетингова комунікація
обсяги продажу
ефективність реклами
маркетинговая комуникация
объемы продаж
ефективность рекламы
marketing communication
sales
advertising effectiveness
Issue Date: 2016
Publisher: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Citation: Муштай В. А. Методологічні підходи в дослідженні пізнавальної реакції споживачів [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Економічні перспективи підприємництва в Україні : матеріали Всеукраїнської інтернет-конференції,( Ірпінь, 27-28 жовтня 2016 р.). - Ірпінь, 2016. - С. 459-462.
Abstract: Сучасна концепція інтегрованих маркетингових комунікацій передбачає ретельно зважену та скоординовану роботу всіх каналів комунікації для формування чіткого, послідовного та переконливого уявлення про виробника та його продукт. Внаслідок такої роботи у споживачів формується певна пізнавальна реакція, що й визначає обсяги продажу товару або товарної марки. Современная концепция интегрированных маркетинговых коммуникаций предусматривает тщательно взвешенную и скоординированную работу всех каналов коммуникации для формирования четкого, последовательного и убедительного представления о производителе и его продукте. Вследствие такой работы у потребителей формируется определенная познавательная реакция, что и определяет объемы продажи товара или товарной марки.
Description: The modern concept of integrated marketing communication involves carefully weighted and coordinated work of all communication channels to form a clear, coherent and convincing picture of the producer and his product. As a result of such work with consumers formed a certain behavioral response that determines the sales of a product or brand.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5012
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.