Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5028
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГубіна, Оксана Юріївна-
dc.contributor.authorГубина, Оксана Юрьевна-
dc.contributor.authorGubina, Oksana Yuriyvna-
dc.date.accessioned2017-11-16T11:59:30Z-
dc.date.available2017-11-16T11:59:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГубіна О. Ю. Прогностичні рекомендації британського досвіду використання елементів відкритої освіти в університетах сучасної України [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Науковий вісник Миколаївського національного університету ім. В. О. Сухомлинського. – Сер. «Педагогічні науки» / Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського. – Миколаїв, 2016. - № 2 (53). – С. 216-220.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5028-
dc.descriptionThe article substantiates the need for the introduction of elements of the British experience of open education in the higher education institutions and identifies the effective development of open education in modern conditions; the major factors that affect the development of open education are identified. The study determined that among the strategic directions of the national public education policy are the following: ensuring the availability and continuity of lifelong learning; improving the quality of education in an innovative manner; informatization of education; creating a modern material and technical base of the education system. The leading trends of open education is progressively introducing of the elements of open education in traditional educational practice.uk_UK
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність використання досвіду Великої Британії щодо впровадження елементів відкритої освіти у вітчизняних вищих навчальних закладах та визначено тенденції ефективного розвитку відкритої освіти у сучасних умовах; виявлено основні чинники, що впливають на процес розвитку відкритої освіти. В результаті дослідження було визначено, що серед стратегічних напрямів вітчизняної державної політики у сфері освіти існують наступні: забезпечення доступності та безперервності освіти протягом усього життя; підвищення якості освіти на інноваційній основі; інформатизація освіти; створення сучасної матеріально-технічної бази системи освіти. Провідними тенденціями розвитку відкритої освіти є поступальне упровадження елементів відкритої освіти в традиційну освітню практику. В статье обоснована необходимость использования британского опыта внедрения элементов открытого образования в отечественных вузах и определены тенденции эффективного развития открытого образования в современных условиях; выявлены основные факторы, влияющие на процесс развития открытого образования. В результате исследования было определено, что среди стратегических направлений отечественной государственной политики в сфере образования существуют следующие: обеспечение доступности и непрерывности образования в течение всей жизни; повышение качества образования на инновационной основе; информатизация образования; создание современной материально-технической базы системы образования. Ведущими тенденциями развития открытого образования является поступательное внедрение элементов открытого образования в традиционную образовательную практику.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherМиколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинськогоuk_UK
dc.subjectвідкрита освітаuk_UK
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UK
dc.subjectстратегічні напрямиuk_UK
dc.subjectоткрытое образованиеuk_UK
dc.subjectдистанционное обучениеuk_UK
dc.subjectстратегические направленияuk_UK
dc.subjectopen educationuk_UK
dc.subjectdistance learninguk_UK
dc.subjectstrategic directionsuk_UK
dc.titleПрогностичні рекомендації британського досвіду використання елементів відкритої освіти в університетах сучасної Україниuk_UK
dc.title.alternativeПрогностические рекомендации британского опыта использования элементов открытого образования в университетах современной Украиныuk_UK
dc.title.alternativePrognostic guidelines of British experience use of open education elements in the universities of modern Ukraineuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Губіна О.Ю. ст 7.pdf157,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.