Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5028
Title: | Прогностичні рекомендації британського досвіду використання елементів відкритої освіти в університетах сучасної України |
Other Titles: | Прогностические рекомендации британского опыта использования элементов открытого образования в университетах современной Украины Prognostic guidelines of British experience use of open education elements in the universities of modern Ukraine |
Authors: | Губіна, Оксана Юріївна Губина, Оксана Юрьевна Gubina, Oksana Yuriyvna |
Keywords: | відкрита освіта дистанційне навчання стратегічні напрями открытое образование дистанционное обучение стратегические направления open education distance learning strategic directions |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського |
Citation: | Губіна О. Ю. Прогностичні рекомендації британського досвіду використання елементів відкритої освіти в університетах сучасної України [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Науковий вісник Миколаївського національного університету ім. В. О. Сухомлинського. – Сер. «Педагогічні науки» / Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського. – Миколаїв, 2016. - № 2 (53). – С. 216-220. |
Abstract: | У статті обґрунтовано необхідність використання досвіду Великої Британії щодо впровадження елементів відкритої освіти у вітчизняних вищих навчальних закладах та визначено тенденції ефективного розвитку відкритої освіти у сучасних умовах; виявлено основні чинники, що впливають на процес розвитку відкритої освіти. В результаті дослідження було визначено, що серед стратегічних напрямів вітчизняної державної політики у сфері освіти існують наступні: забезпечення доступності та безперервності освіти протягом усього життя; підвищення якості освіти на інноваційній основі; інформатизація освіти; створення сучасної матеріально-технічної бази системи освіти. Провідними тенденціями розвитку відкритої освіти є поступальне упровадження елементів відкритої освіти в традиційну освітню практику. В статье обоснована необходимость использования британского опыта внедрения элементов открытого образования в отечественных вузах и определены тенденции эффективного развития открытого образования в современных условиях; выявлены основные факторы, влияющие на процесс развития открытого образования. В результате исследования было определено, что среди стратегических направлений отечественной государственной политики в сфере образования существуют следующие: обеспечение доступности и непрерывности образования в течение всей жизни; повышение качества образования на инновационной основе; информатизация образования; создание современной материально-технической базы системы образования. Ведущими тенденциями развития открытого образования является поступательное внедрение элементов открытого образования в традиционную образовательную практику. |
Description: | The article substantiates the need for the introduction of elements of the British experience of open education in the higher education institutions and identifies the effective development of open education in modern conditions; the major factors that affect the development of open education are identified. The study determined that among the strategic directions of the national public education policy are the following: ensuring the availability and continuity of lifelong learning; improving the quality of education in an innovative manner; informatization of education; creating a modern material and technical base of the education system. The leading trends of open education is progressively introducing of the elements of open education in traditional educational practice. |
URI: | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5028 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Губіна О.Ю. ст 7.pdf | 157,42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.