Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5044
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІгнатьєва, Ольга Леонідівна-
dc.contributor.authorИгнатьева, Ольга Леонидовна-
dc.contributor.authorIgnatieva, Olga Leonidivna-
dc.date.accessioned2017-11-17T12:19:02Z-
dc.date.available2017-11-17T12:19:02Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationІгнатьєва О. Л. Удосконалення педагогічної діяльності викладача вищого аграрного навчального закладу [Електронний ресурс] / О. Л. Ігнатьєва // Особистість, суспільство, політика : ІV Міжнародна науково-практична конференція, (м. Люблін, 20-21 червня 2016 р.). – Люблін : Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie, 2016. – С. 50-54.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5044-
dc.descriptionThis article focuses on the creation of a new education system where the primary tasks concern the agricultural education. The present system of agricultural education should provide training and education of specialists according to the needs of society taking into account their personal qualities, skills, world outlook. It is necessary to improve the content, forms and methods of training by introduction of new teaching technologies. The driving force of this process should be the lecturers of Agrarian Higher Educational Establishments, whose professional and pedagogical competence directly and indirectly affect the state of the agricultural sector of our country.uk_UK
dc.description.abstractДана стаття присвячена створенню якісно нової системи освіти, в якій першорядні завдання стоять перед аграрною освітою. Сучасна система аграрної освіти повинна забезпечити навчання і виховання спеціаліста відповідно до потреб суспільства, з урахуванням особистих якостей, кваліфікації, світогляду. Необхідно удосконалювати змісту, форми та методи підготовки фахівців шляхом впровадження нових технологій навчання. Рушійною силою цього процесу повинні стати викладачі вищих аграрних навчальних закладів, чия фахова і педагогічна компетентність прямо та опосередковано позначаються на стані розвитку аграрного сектора нашої держави. Данная статья посвящена созданию качественно новой системы образования, в которой первостепенные задачи стоят перед аграрным образованием. Современная система аграрного образования должна обеспечить обучение и воспитание специалиста в соответствии с потребностями общества, с учетом личных качеств, квалификации, мировоззрения. Необходимо совершенствовать содержание, формы и методы подготовки специалистов путем внедрения новых технологий обучения. Движущей силой этого процесса должны стать преподаватели высших аграрных учебных заведений, чья профессиональная и педагогическая компетентность прямо и косвенно сказываются на состоянии развития аграрного сектора нашего государства.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherWyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie (Polska)uk_UK
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk_UK
dc.subjectнові технології навчанняuk_UK
dc.subjectфахова і педагогічна компетентністьuk_UK
dc.subjectпедагогическая деятельностьuk_UK
dc.subjectновые технологии обученияuk_UK
dc.subjectпрофессиональная и педагогическая компетентностьuk_UK
dc.subjectpedagogical activityuk_UK
dc.subjectnew teaching technologiesuk_UK
dc.subjectprofessional and pedagogical competenceuk_UK
dc.titleУдосконалення педагогічної діяльності викладача вищого аграрного навчального закладуuk_UK
dc.title.alternativeСовершенствование педагогической деятельности преподавателя высшего аграрного учебного заведенияuk_UK
dc.title.alternativeThe Improvement of the Lecturer’s Pedagogical Activity in the Agrarian Higher Educational Establishmentuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.