Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5045
Назва: | Естетико-педагогічний потенціал навчальної дисципліни «Іноземна мова» |
Інші назви: | Эстетико-педагогический потенциал учебной дисциплины «Иностранный язык» Aesthetic and Pedagogical Potential of the Academic Discipline «Foreign Language» |
Автори: | Ігнатьєва, Ольга Леонідівна Игнатьева, Ольга Леонидовна Ignatieva, Olga Leonidivna |
Ключові слова: | естетичне виховання новітні технології особистість эстетическое воспитание новейшие технологии личность aesthetic education modern technologies personality |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Видавець «Сочінський М.М.» |
Бібліографічний опис: | Ігнатьєва О. Л. Естетико-педагогічний потенціал навчальної дисципліни «Іноземна мова» [Електронний ресурс] / О. Л. Ігнатьєва // Проблеми лінгвістики й методики викладання мов у контексті входження України в європейський простір : матеріали Всеукраїнської наукової інтернет-конференції, (м. Умань, 20 травня 2016 р.). – Умань : Видавець «Сочінський М.М.», 2016. – С. 33-35. |
Короткий огляд (реферат): | Вивчення естетико-педагогічного потенціалу навчальної дисципліни «Іноземна мова» доцільно проводити з позицій інтегративно-культурологічного підходу, який поєднує особистісний, культурологічний та системний підходи. У статті автор акцентує увагу на особливостях естетичного виховання в сільськогосподарських вищих навчальних закладах засобами навчальної дисципліни «Іноземна мова». Изучение эстетико-педагогического потенциала учебной дисциплины «Иностранный язык» целесообразно проводить с позиций интегративно-культурологического подхода, который сочетает личностный, культурологический и системный подходы. В статье автор акцентирует внимание на особенностях эстетического воспитания в сельскохозяйственных высших учебных заведениях посредством учебной дисциплины «Иностранный язык». |
Опис: | The study of the aesthetic and pedagogical potential of the academic discipline "Foreign language" is expedient to be carried out from the positions of an integrative-cultural approach that combines personal, culturological and systematic approaches. In the article the author attracts a reader’s attention to some specific features of aesthetic education in agricultural higher educational establishments by means of the educational discipline " Foreign Language". |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5045 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ігнатьєва_О.Л._ЕСТЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ІНОЗЕМНА МОВА».pdf | 229,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.