Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5045
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ігнатьєва, Ольга Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Игнатьева, Ольга Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Ignatieva, Olga Leonidivna | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-17T12:24:21Z | - |
dc.date.available | 2017-11-17T12:24:21Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Ігнатьєва О. Л. Естетико-педагогічний потенціал навчальної дисципліни «Іноземна мова» [Електронний ресурс] / О. Л. Ігнатьєва // Проблеми лінгвістики й методики викладання мов у контексті входження України в європейський простір : матеріали Всеукраїнської наукової інтернет-конференції, (м. Умань, 20 травня 2016 р.). – Умань : Видавець «Сочінський М.М.», 2016. – С. 33-35. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5045 | - |
dc.description | The study of the aesthetic and pedagogical potential of the academic discipline "Foreign language" is expedient to be carried out from the positions of an integrative-cultural approach that combines personal, culturological and systematic approaches. In the article the author attracts a reader’s attention to some specific features of aesthetic education in agricultural higher educational establishments by means of the educational discipline " Foreign Language". | uk_UK |
dc.description.abstract | Вивчення естетико-педагогічного потенціалу навчальної дисципліни «Іноземна мова» доцільно проводити з позицій інтегративно-культурологічного підходу, який поєднує особистісний, культурологічний та системний підходи. У статті автор акцентує увагу на особливостях естетичного виховання в сільськогосподарських вищих навчальних закладах засобами навчальної дисципліни «Іноземна мова». Изучение эстетико-педагогического потенциала учебной дисциплины «Иностранный язык» целесообразно проводить с позиций интегративно-культурологического подхода, который сочетает личностный, культурологический и системный подходы. В статье автор акцентирует внимание на особенностях эстетического воспитания в сельскохозяйственных высших учебных заведениях посредством учебной дисциплины «Иностранный язык». | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Видавець «Сочінський М.М.» | uk_UK |
dc.subject | естетичне виховання | uk_UK |
dc.subject | новітні технології | uk_UK |
dc.subject | особистість | uk_UK |
dc.subject | эстетическое воспитание | uk_UK |
dc.subject | новейшие технологии | uk_UK |
dc.subject | личность | uk_UK |
dc.subject | aesthetic education | uk_UK |
dc.subject | modern technologies | uk_UK |
dc.subject | personality | uk_UK |
dc.title | Естетико-педагогічний потенціал навчальної дисципліни «Іноземна мова» | uk_UK |
dc.title.alternative | Эстетико-педагогический потенциал учебной дисциплины «Иностранный язык» | uk_UK |
dc.title.alternative | Aesthetic and Pedagogical Potential of the Academic Discipline «Foreign Language» | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ігнатьєва_О.Л._ЕСТЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ІНОЗЕМНА МОВА».pdf | 229,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.