Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5045
Назва: Естетико-педагогічний потенціал навчальної дисципліни «Іноземна мова»
Інші назви: Эстетико-педагогический потенциал учебной дисциплины «Иностранный язык»
Aesthetic and Pedagogical Potential of the Academic Discipline «Foreign Language»
Автори: Ігнатьєва, Ольга Леонідівна
Игнатьева, Ольга Леонидовна
Ignatieva, Olga Leonidivna
Ключові слова: естетичне виховання
новітні технології
особистість
эстетическое воспитание
новейшие технологии
личность
aesthetic education
modern technologies
personality
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавець «Сочінський М.М.»
Бібліографічний опис: Ігнатьєва О. Л. Естетико-педагогічний потенціал навчальної дисципліни «Іноземна мова» [Електронний ресурс] / О. Л. Ігнатьєва // Проблеми лінгвістики й методики викладання мов у контексті входження України в європейський простір : матеріали Всеукраїнської наукової інтернет-конференції, (м. Умань, 20 травня 2016 р.). – Умань : Видавець «Сочінський М.М.», 2016. – С. 33-35.
Короткий огляд (реферат): Вивчення естетико-педагогічного потенціалу навчальної дисципліни «Іноземна мова» доцільно проводити з позицій інтегративно-культурологічного підходу, який поєднує особистісний, культурологічний та системний підходи. У статті автор акцентує увагу на особливостях естетичного виховання в сільськогосподарських вищих навчальних закладах засобами навчальної дисципліни «Іноземна мова». Изучение эстетико-педагогического потенциала учебной дисциплины «Иностранный язык» целесообразно проводить с позиций интегративно-культурологического подхода, который сочетает личностный, культурологический и системный подходы. В статье автор акцентирует внимание на особенностях эстетического воспитания в сельскохозяйственных высших учебных заведениях посредством учебной дисциплины «Иностранный язык».
Опис: The study of the aesthetic and pedagogical potential of the academic discipline "Foreign language" is expedient to be carried out from the positions of an integrative-cultural approach that combines personal, culturological and systematic approaches. In the article the author attracts a reader’s attention to some specific features of aesthetic education in agricultural higher educational establishments by means of the educational discipline " Foreign Language".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5045
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.