Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5073
Title: Фінансове прогнозування виробничої діяльності сільськогосподарських підприємств
Other Titles: Финансовое прогнозирование производственной деятельности сельскохозяйственных предприятий
Financial forecasting of production activities of agricultural enterprises
Authors: Конєва, Ірина Іванівна
Конева, Ирина Ивановна
Koneva, Irina Ivanovna
Keywords: фінансове прогнозування
методи екстраполяції
урожайність
финансовое прогнозирование
методы экстраполяци
урожайность
financial forecasting
extrapolation methods
yield
Issue Date: 2017
Publisher: Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
Citation: Конєва І. І. Фінансове прогнозування виробничої діяльності сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / І. І. Конєва // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2017. – № 17. – Режим доступу : http://global-national.in.ua/issue-17-2017 . – Заголовок з екрану.
Abstract: У статті обґрунтовано методичні засади прогнозування виробничої діяльності сільськогосподарських підприємств. Розглянуто практичне застосування методів фінансового прогнозування обсягів виробництва основних видів продукції рослинництва. В статье обоснованы методические основы производственной деятельности сельскохозяйственных предприятий. Рассмотрено практическое использование методов финансового прогнозирования объемов производства основних видов продукции растениеводства.
Description: The article substantiates the methodological foundations of the production activity of agricultural enterprises. Practical use of methods of financial forecasting of volumes of production of the main types of crop production is considered.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5073
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_ Конєва І.І..pdf461,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.