Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5088
Назва: Driving force of public opinion
Інші назви: Рушійні сили суспільної думки
Движущие силы общественного мнения
Автори: Korniyenko, Olexandr Mykolayovych
Корнієнко, Олександр Миколайович
Корниенко, Александр Николаевич
Ключові слова: public opinion
needs
interests
суспільна думка
потреби
інтереси
общественное мнение
потребности
интересы
Дата публікації: 2017
Видавництво: Nauka i studia
Бібліографічний опис: Korniyenko O. Driving forces of public opinion [Electronic resource] / O. Korniyenko // Strategiczne pytania swiatowej nauki - 2017. – Przemysl : Nauka i studia, 2017. – T. 3. - P. 89-93.
Короткий огляд (реферат): This article analyzes the driving forces of the origin and formation of the system of public opinion, needs, interests, values, social attitudes, stereotypes. Taken in the system of communication and interaction with each other, they form a kind of a code of reaction or the current state of public opinion. To decrypt the content of this code – is to find the motives that triggered the dynamics and the revitalization of this opinion, to see and to understand better its distinctive features and characteristics, present possible ways of its development and manifestations not only in the present but in the future. У статті аналізуються рушійні сили зародження і формування системи суспільної думки: потреби, інтереси, ціннісні орієнтації, соціально-психологічні установки, стереотипи. Взяті у системі зв'язків і взаємодії один з одним, вони складають свого роду код реакції або наявного стану суспільної думки. Розшифрувати зміст цього коду - значить підійти до самих спонукальних причин, які викликали динаміку і активізацію даної думки, краще побачити і зрозуміти її відмінні риси та властивості, уявити можливі напрямки її розвитку і прояви не лише в сьогоденні, але і в майбутньому.
Опис: . В статье анализируются движущие силы зарождения и формирования системы общественного мнения: потребности, интересы, ценностные ориентации, социально-психологические установки, стереотипы.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5088
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DRIVING FORCES OF PUBLIC OPINION.pdf283,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.