Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5192
Title: | Принцип інтегративності в самостійному навчальному процесі |
Other Titles: | Принцип интегративности в самостоятельном учебном процессе The principle of integrativity in the self educational process |
Authors: | Тамаркіна, Ольга Леонідівна Тамаркина, Ольга Леонидовна Tamarkina, Olha Leonidivna |
Keywords: | самостійність дидактична умова аудиторна та позааудиторна робота самостоятельность дидактическое условие аудиторная и внеаудиторная работа self educational activity didactic condition innercurricular and extracurricular self educational work |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Гнозис |
Citation: | Тамаркіна О. Л. Принцип інтегративності в самостійному навчанні [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору : збірник наукових статей ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький педагогічний університет ім. Г.Сковороди». - К. : Гнозис, 2017. - Вип.37-1. - Том VI (74). - С.71-80. |
Abstract: | В даній статті автором розглядається питання застосування дидактичної умови самостійного навчання, яка спрямована на інтеграцію аудиторної та позааудиторної форм навчальної діяльності завдяки якій відбувається процес вивчення іноземної мови. Принцип інтегративності передбачає наявність у навчальному процесі внутрішньо взаємопов’язаної та взаємообумовленої цілісності, встановлення зв’язків та відношень між викладачем та студентом шляхом включення їх до нових систем зв’язку. В данной статье автором рассматривается вопрос применения дидактического условия самостоятельного обучения, которое направлено на интеграцию аудиторной и внеаудиторной формы учебной работы. Принцип интегративности предусматривает наличие в учебном процессе внутренне взаимосвязанных и взаимообусловленных целостности, установления связей и отношений между преподавателем и студентом путем внедрения их в новые системы связей. |
Description: | In the article the author discusses the use of didactic conditions of self-study, which aims at the integration of classroom and extracurricular forms of study. The principle of integrity provides presence in the educational process internally interconnected and interdependent integrity, communication and relationship between teacher and student by introducing them to the new communication system. |
URI: | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5192 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тамаркіна О. Л. Принцип інтегративності.pdf | 479,91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.