Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5304
Title: Стратегія просування товарів торгівельних підприємств
Other Titles: Стратегия продвижения товаров торговых компаний
Strategy product promotion commercial enterprises
Authors: Онопрієнко, І. М
Басанець, Я. О.
Оноприенко, И. Н.
Басанец, Я. О.
Onopriienko, I. M.
Basanets, Y. O.
Keywords: маркетинг
просування
торгівля
маркетинг
продвижение
торговля
marketing
sales
promotion
Issue Date: 2016
Publisher: СНАУ
Citation: Онопрієнко І. М. Стратегія просування товарів торгівельних підприємства [Електронний ресурс] / І. М. Онопрієнко, Я. О. Басанець // Технології 21 століття : матеріали 22-ї Міжнародної науково-практичної конференції, (12-17 вересня 2016 р.). - Суми-Одеса : СНАУ, 2016. - Ч. 2. - С.140-141.
Abstract: Проаналізовано роль просування товарів, та їх стратегію в сфері торгівлі. Визначено, що просування товару на ринку здійснюється за допомогою системи маркетингових комунікацій. Проанализирована роль продвижения товаров и их стратегию в сфере торговли. Определено, что продвижение товара на рынке осуществляется с помощью системы маркетинговых коммуникаций.
Description: The role of promotion, and their strategy in the field of trade. Determined that move goods to market is through a system of marketing communications.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5304
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Оноприенко-Басанец.pdf94,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.