Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5305
Title: Сутність аудиту маркетингового середовища підприємств аграрної сфери
Other Titles: Сущность аудита маркетинговой среды предприятий аграрной сферы
Essence of audit environment marketing enterprises agrarian sector
Authors: Онопрієнко, І. М
Оноприенко, И. Н.
Onopriienko, I. M.
Keywords: аудит
маркетинг
середовище
аудит
маркетинг
среда
audit
marketing
environment
Issue Date: 2016
Publisher: СНАУ
Citation: Онопрієнко І. М. Сутність аудиту маркетингового середовища підприємств аграрної сфери [Електронний ресурс] / І. М. Онопрієнко // Технології 21 століття : матеріали 22-ї Міжнародної науково-практичної конференції, (12-17 вересня 2016 р.). - Суми-Одеса : СНАУ, 2016. - Ч. 2. - С. 139-140.
Abstract: Проаналізовано сутність аудиту маркетингового середовища підприємств аграрної сфери. Визначено, що в результаті аудиту підприємство матиме можливість визначити правильність стратегічної позиції. Проанализированы сущность аудита маркетинговой среды предприятий аграрной сферы. Определено, что в результате аудита предприятие будет иметь возможность определить правильность стратегической позиции.
Description: The essence of marketing environment audit enterprises of agrarian sphere. Determined that as a result of the audit company will be able to determine the correct strategic position.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5305
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
аудит.pdf89,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.