Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5311
Title: Стратегія маркетингової діяльності торгівельних підприємств
Other Titles: Стратегия маркетинговой деятельности торговых компаний
Marketing strategy of trade enterprises
Authors: Онопрієнко, І. М
Басанець, Я. О.
Оноприенко, И. Н.
Басанец, Я. О.
Onopriienko, I. M.
Basanets, Y. O.
Keywords: маркетинг
торгівля
стратегія
маркетинг
торговля
стратегия
marketing
sales
strategy
Issue Date: 2016
Citation: Онопрієнко І. М. Стратегія маркетингової діяльності торгівельних підприємств [Електронний ресурс] / І. М. Онопрієнко, Я. О. Басанець // Перспективи розвитку національної економіки : матеріали 4-ї Міжнародної науково-практичної конференції, (Запоріжжя, 9-10 грудня 2016 р.). – Запоріжжя, 2016. - С. 85-90.
Abstract: Проаналізовано роль маркетингової діяльності, та їх значення в діяльності торговельних підприємств. Визначено, що просування товару на ринку здійснюється за допомогою системи маркетингових комунікацій. Проанализирована роль маркетинговой деятельности, и их значение в деятельности торговых предприятий. Определено, что продвижение товара на рынке осуществляется с помощью системы маркетинговых коммуникаций.
Description: The role of marketing activities and their importance in commercial enterprises. Determined that move goods to market is through a system of marketing communications.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5311
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стратегия..pdf180,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.