Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5320
Title: Принципи розробки ефективної маркетингової програми підприємства
Other Titles: Принципы разработки эффективной маркетинговой программы предприятия
Principles of developing an effective marketing program of the enterprise
Authors: Селезень, Олена Миколаївна
Селезень, Елена Николаевна
Selezen, Elena Nikolaevna
Keywords: маркетингова програма
споживач
задоволення потреб
маркетинговая программа
потребитель
удовлетворение потребностей
marketing program
consumer
needs
Issue Date: 2017
Publisher: НО «Перспектива»
Citation: Селезень О. М. Принципи розробки ефективної маркетингової програми підприємства [Електронний ресурс] / О. М. Селезень // Перспективи розвитку галузей економіки з урахуванням сучасних євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, ( м. Дніпро, 21-22 квітня 2017 р.). - Дніпро : НО «Перспектива», 2017. - С.132.
Abstract: В статті детально проаналізовані принципи і складові маркетингової програми розвитку підприємства. В статье подробно проанализированы принципы и составляющие маркетинговой программы развития предприятия.
Description: The article analyzes in detail the principles and components of a marketing program for enterprise development.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5320
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Селезень О. М. Принципи розробки.pdf140,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.