Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5491
Назва: | Основні педагогічні технології при викладанні курсу «Цитологія, гістологія, ембріологія» в Сумському національному аграрному університеті |
Інші назви: | Основные педагогические технологии при преподавании курса «Цитология, гистология, эмбриология» в Сумском национальном аграрном университете Basic educational in teaching of the course «Cytology, histology, embryology» in the Sumy National Agrarian University |
Автори: | Гаркава, В. В. Гаркавая, В. В. Garkavaya, V. V. |
Ключові слова: | педагогічні технології класичні та інтерактивні методи викладання у вищій школі викладання ветеринарної цитології та гістології педагогические технологии классические и интерактивные методы преподавания в высшей школе преподавание цитологии и гистологии educational technology classical and interactive teaching methods in higher education the teaching of veterinary cytologyand histology |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | СНАУ |
Бібліографічний опис: | Гаркава В. В. Основні педагогічні технології при викладанні курсу «Цитологія, гістологія, ембріологія» в Сумському національному аграрному університеті [Електронний ресурс] / В. В. Гаркава // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. - Сер. «Ветеринарна медицина» / Сумський національний аграрний університет. - Суми : СНАУ, 2016. - Вип. 6 (38). - С. 3-5. |
Короткий огляд (реферат): | В статті проаналізовано основні педагогічні технології, які використовуються під час викладання курсу «Цитологія, гістологія, ембріологія» в Сумському НАУ. Класичні методи (словесний, наглядний, аналітичний, синтетичний, індуктивний, дедуктивний) використовуються при читанні лекцій та проведенні лабораторних занять. Інтерактивні (дослідницький, пошуковий, репродуктивний, методи дискусії, діалогу, ділової гри) – при індивідуальній та самостійній роботі студентів. В статье проанализированы основные педагогические технологи, которые используются при преподавании курса «Цитология, гистология, эмбриология» в Сумском НАУ. Классические методы (словесный, наглядный, аналитический, синтетический, индуктивный, дедуктивный) используются при чтении лекций и проведении лабораторных занятий. Интерактивные методы (исследовательский, поисковый, репродуктивный, методы диалога, дискуссии, деловой игры) используются при индивидуальной и самостоятельной работе студентов. |
Опис: | In the article were analyzed the main pedagogical technologies that are used in teaching the course "Cytology, histology, embryology" in Sumy NAU. Classical methods (verbal, visual, analytical, synthetic, in-ductive, deductive) are used for lectures and laboratory exercises. Interactive methods (research, search, reproductive methods of dialogue, discussions, business games) are used for individual and independent work of students. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5491 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий журнал "Вісник СНАУ" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2.pdf | 591,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.