Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/562
Назва: Маркетингова програма як інструмент адаптації підприємства до умов зовнішньоекономічного середовища
Інші назви: Маркетинговая программа как инструмент адаптации предприятия к условиям внешнеэкономической среды
Автори: Жмайлов, В. М.
Данько, Ю. І.
Жмайлов, В. Н.
Данько, Ю. И.
Zhmaylov, V.
Danko, Y. I.
Ключові слова: маркетинг
сільськогосподарські підприємства
зовнішньоекономічне середовище
маркетинг
сельскохозяйственные предприятия
внешнеэкономическа среда
Дата публікації: 2011
Видавництво: Сумський національний аграрний ун-т
Бібліографічний опис: Жмайлов В. М. Маркетингова програма як інструмент адаптації підприємства до умов зовнішньоекономічного середовища [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов, Ю. І. Данько // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. – Суми, 2011. – Вип.6/2(49). – С. 84-87.
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається механізм розробки маркетингової програми діяльності сільськогосподарського підприємства в умовах активізації його взаємодії з зовнішньоекономічним середовищем. В статье рассматривается механизм разработки маркетинговой программы деятельности сельскохозяйственного предприятия в условиях активизации его взаимодействия с внешнеэкономической средой.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/562
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1124.pdf367,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.