Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/562
Title: Маркетингова програма як інструмент адаптації підприємства до умов зовнішньоекономічного середовища
Other Titles: Маркетинговая программа как инструмент адаптации предприятия к условиям внешнеэкономической среды
Authors: Жмайлов, В. М.
Данько, Ю. І.
Жмайлов, В. Н.
Данько, Ю. И.
Zhmaylov, V.
Danko, Y. I.
Keywords: маркетинг
сільськогосподарські підприємства
зовнішньоекономічне середовище
маркетинг
сельскохозяйственные предприятия
внешнеэкономическа среда
Issue Date: 2011
Publisher: Сумський національний аграрний ун-т
Citation: Жмайлов В. М. Маркетингова програма як інструмент адаптації підприємства до умов зовнішньоекономічного середовища [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов, Ю. І. Данько // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. – Суми, 2011. – Вип.6/2(49). – С. 84-87.
Abstract: В статті розглядається механізм розробки маркетингової програми діяльності сільськогосподарського підприємства в умовах активізації його взаємодії з зовнішньоекономічним середовищем. В статье рассматривается механизм разработки маркетинговой программы деятельности сельскохозяйственного предприятия в условиях активизации его взаимодействия с внешнеэкономической средой.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/562
Appears in Collections:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1124.pdf367,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.