Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5872
Назва: Вертикальна диверсифікація – стратегічний напрям підвищення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Вертикальная диференциация – стратегическое направление повышения конкурентоспособности предприятия
Vertical differentiation is a strategic direction for raising competitiveness of an enterprise
Автори: Харченко, Тетяна Миколаївна
Харченко, Татьяна Николаевна
Kharchenko, Tetyana Nikolaevna
Ключові слова: стратегія
конкурентоспроможність
підприємство
стратегия
конкурентоспособность
предприятие
strategic
competitiveness
enterprise
Дата публікації: 2017
Видавництво: Університет ДФС України
Бібліографічний опис: Харченко Т. М. Вертикальна диверсифікація – стратегічний напрям підвищення конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Т. М. Харченко // Україна – територія можливостей для розвитку підприємництва : збірник матеріалів міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Економічні перспективи підприємництва в Україні», (м. Ірпінь, 26–27 жовтня 2017 р.). - Сер. «Податкова та митна справа в Україні» : у 2 ч. – Ірпінь : Університет ДФС України, 2017. – Т. 101, Ч. 1. – C. 349-350.
Короткий огляд (реферат): У даній статті обґрунтована вертикальна диверсифікація, що базується на розширенні асортименту продукції – дитячого харчування. В данной статье обоснована вертикальная диверсификация, которая базируется на расширении ассортимента продукции - детского питания.
Опис: The present article is based on vertical diversification, which is based on expanding the range of products - baby food.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5872
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.pdf141,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.