Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5872
Title: Вертикальна диверсифікація – стратегічний напрям підвищення конкурентоспроможності підприємства
Other Titles: Вертикальная диференциация – стратегическое направление повышения конкурентоспособности предприятия
Vertical differentiation is a strategic direction for raising competitiveness of an enterprise
Authors: Харченко, Тетяна Миколаївна
Харченко, Татьяна Николаевна
Kharchenko, Tetyana Nikolaevna
Keywords: стратегія
конкурентоспроможність
підприємство
стратегия
конкурентоспособность
предприятие
strategic
competitiveness
enterprise
Issue Date: 2017
Publisher: Університет ДФС України
Citation: Харченко Т. М. Вертикальна диверсифікація – стратегічний напрям підвищення конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Т. М. Харченко // Україна – територія можливостей для розвитку підприємництва : збірник матеріалів міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Економічні перспективи підприємництва в Україні», (м. Ірпінь, 26–27 жовтня 2017 р.). - Сер. «Податкова та митна справа в Україні» : у 2 ч. – Ірпінь : Університет ДФС України, 2017. – Т. 101, Ч. 1. – C. 349-350.
Abstract: У даній статті обґрунтована вертикальна диверсифікація, що базується на розширенні асортименту продукції – дитячого харчування. В данной статье обоснована вертикальная диверсификация, которая базируется на расширении ассортимента продукции - детского питания.
Description: The present article is based on vertical diversification, which is based on expanding the range of products - baby food.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5872
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття.pdf141,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.