Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/590
Title: Комунікаційна політика в діяльності вітчизняних підприємств
Other Titles: Коммуникационная политика в деятельности отечественных предприятий
Authors: Устік, Т. В.
Устик, Т. В.
Ustik, T. V.
Keywords: маркетинг
комунікації
маркетинг
коммуникации
Issue Date: 2011
Publisher: Сумський національний аграрний ун-т
Citation: Устік Т. В. Комунікаційна політика в діяльності вітчизняних підприємств [Електронний ресурс] / Т. В. Устік // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. – Суми, 2011. – Вип.6/2(49). – С. 87-90.
Abstract: В статті узагальнено теоретичні основи стратегічних напрямків комунікаційної політики підприємств, розглянуто особливості стимулювання та розроблено пропозицій для удосконалення цього напрямку роботи. В статье обобщены теоретические основы стратегических направлений коммуникационной политики предприятий, рассмотрены особенности стимулирования и разработаны предложения по совершенствованию этого направления работы.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/590
Appears in Collections:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
opr0144Q.tmp.pdf442,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.