Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5958
Назва: Обґрунтування необхідності впровадження системи управління маркетингом у лісовій галузі
Інші назви: Обоснование необходимости внедрения системы управления маркетингом в лесной отрасли
Substantiation of the necessity of implementation of marketing management system in the forestry industry
Автори: Шумкова, Олена Володимирівна
Палешко, Ірина Ігорівна
Шумкова, Елена Владимировна
Палешко, Ирина Игоревна
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Paleshko, Irina Igorevna
Ключові слова: маркетинг
управління
лісова галузь
маркетинг
управление
лесная отрасль
marketing
management
forest industry
Дата публікації: 2016
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Шумкова О. В. Обґрунтування необхідності впровадження системи управління маркетингом у лісовій галузі [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова, І. І. Палешко // Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 22-й международной научной конференции, (г. Сумы, 12-17 сентября 2016 г.). - Сумы : СНАУ, 2016. - Ч. 2. - С.144.
Короткий огляд (реферат): Важливим інструментом розвитку лісової галузі може стати впровадження у діяльність підприємств системи управління маркетингом. Важным инструментом развития лесной отрасли может стать внедрение в деятельность предприятий системы управления маркетингом.
Опис: An important tool for the development of forest industry may be implementation in business activity management of marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5958
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О. В. Обгрунтування.pdf196,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.