Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5958
Title: Обґрунтування необхідності впровадження системи управління маркетингом у лісовій галузі
Other Titles: Обоснование необходимости внедрения системы управления маркетингом в лесной отрасли
Substantiation of the necessity of implementation of marketing management system in the forestry industry
Authors: Шумкова, Олена Володимирівна
Палешко, Ірина Ігорівна
Шумкова, Елена Владимировна
Палешко, Ирина Игоревна
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Paleshko, Irina Igorevna
Keywords: маркетинг
управління
лісова галузь
маркетинг
управление
лесная отрасль
marketing
management
forest industry
Issue Date: 2016
Publisher: СНАУ
Citation: Шумкова О. В. Обґрунтування необхідності впровадження системи управління маркетингом у лісовій галузі [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова, І. І. Палешко // Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 22-й международной научной конференции, (г. Сумы, 12-17 сентября 2016 г.). - Сумы : СНАУ, 2016. - Ч. 2. - С.144.
Abstract: Важливим інструментом розвитку лісової галузі може стати впровадження у діяльність підприємств системи управління маркетингом. Важным инструментом развития лесной отрасли может стать внедрение в деятельность предприятий системы управления маркетингом.
Description: An important tool for the development of forest industry may be implementation in business activity management of marketing.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5958
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шумкова О. В. Обгрунтування.pdf196,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.