Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5959
Назва: Особливості використання комплексу маркетингу в діяльності сільськогосподарського підприємства
Інші назви: Особенности использования комплекса маркетинга в деятельности сельскохозяйственного предприятия
Features of the use of the marketing complex in the activities of the agricultural enterprise
Автори: Шкряда, Ігор Володимирович
Шумкова, Олена Володимирівна
Шкряда, Игорь Владимирович
Шумкова, Елена Владимировна
Shkryadа, Igor Volodymyrovych
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Ключові слова: комплекс маркетингу
сільськогосподарське підприємство
конкурентні переваги
комплекс маркетинга
сельскохозяйственное предприятие
конкурентные преимущества
marketing complex
agricultural enterprise
competitive advantages
Дата публікації: 2017
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Шкряда І. В. Особливості використання комплексу маркетингу в діяльності сільськогосподарського підприємства [Електронний ресурс] / І. В. Шкряда, О. В. Шумкова // Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 23-й международной научной конференции, (г. Сумы, 11-16 сентября 2017 г.). - Сумы : СНАУ, 2017. - Ч. 2. - С.118-120.
Короткий огляд (реферат): Комплекс маркетингу відіграє головну роль у забезпеченні ефективного функціонування сільськогосподарських підприємств України. Правильне поєднання елементів комплексу маркетингу дозволить сільськогосподарському підприємству ефективно розподілити наявні ресурси для отримання максимальних конкурентних переваг, що призведе до підвищення рентабельності підприємства. Комплекс маркетинга играет главную роль в обеспечении эффективного функционирования сельскохозяйственных предприятий Украины. Правильное сочетание элементов комплекса маркетинга позволит сельскохозяйственному предприятию эффективно распределить имеющиеся ресурсы для получения максимальных конкурентных преимуществ, что приведет к повышению рентабельности предприятия.
Опис: The marketing complex plays a major role in ensuring the effective functioning of agricultural enterprises in Ukraine. Proper combination of elements of the marketing complex will allow the agricultural enterprise to effectively allocate the available resources for maximum competitive advantages, which will increase the profitability of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5959
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шкряда І. В. Особливості використання комплексу.pdf155,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.