Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5960
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумкова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorШумкова, Елена Владимировна-
dc.contributor.authorShumkova, Olena Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2018-07-27T07:16:14Z-
dc.date.available2018-07-27T07:16:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationШумкова О. В. Вплив маркетингової політики державного банку на прихильність клієнтів [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова // Інфраструктура ринку, 2017. - № 10. - С.78-85. - Режим доступу : http:// www.market-infr.od.ua/uk/10-2017. - Заголовок з екрану.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5960-
dc.descriptionThe article is devoted the impact of the marketing policy of the bank to customer loyalty. The tree of the purposes of existence and activity of banks has been determined. The author studies the main stages of the selection by the client his bank-partner. The features of application of the mains tools of the marketing complex are considered in details. The marketing policy of state banks of Ukraine is analyzed in the article.uk_UK
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання впливу маркетингової політики банку на прихильність клієнтів. Визначено дерево цілей існування та діяльності банків. Автором досліджено основні етапи обрання клієнтом банку-партнера. Більш детально розглянуто особливості застосування на практиці основних інструментів комплекс-маркетингу. Проаналізовано маркетингову політику державних банків України. В статье рассмотрены вопросы влияния маркетинговой политики банка на благосклонность клиентов. Определено дерево целей существования и деятельности банков. Автором исследованы основные этапы избрания клиентом банка-партнера. Более подробно рассмотрены особенности применения на практике основных инструментов комплекс маркетинга. Проанализировано маркетинговую политику государственных банков Украины.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UK
dc.subjectдержавний банкuk_UK
dc.subjectбанк-партнерuk_UK
dc.subjectмаркетинговая политикаuk_UK
dc.subjectгосударственный банкuk_UK
dc.subjectбанк-партнерuk_UK
dc.subjectmarketing policyuk_UK
dc.subjectstate bankuk_UK
dc.subjectbank-partneruk_UK
dc.titleВплив маркетингової політики державного банку на прихильність клієнтівuk_UK
dc.title.alternativeВлияние маркетинговой политики государственного банка на благосклонность клиентовuk_UK
dc.title.alternativeThe influence of the state bank's marketing policy on customer loyaltyuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О. В. Вплив маркетингової політики.pdf350,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.