Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6008
Title: | Шляхи формування іншомовної компетенції засобами електронного листування |
Other Titles: | Пути формирования иноязычной компетенции с помощью электронной переписки Ways of Foreign Language Communicative Competence Development through Electronic Correspondence |
Authors: | Крекотень, Олена Валентинівна Крекотень, Елена Валентиновна Krekoten, Olena Valentynivna |
Keywords: | Інтернет технології електронна пошта комунікативна діяльність Интернет технологии электронная почта коммуникативная деятельность Internet technologies communicative activities |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Diamond trading tour |
Citation: | Крекотень О. В. Шляхи формування іншомовної компетенції засобами електронного листування [Електронний ресурс] / Крекотень О. В. // Zbiór artykulów naukowych «Science, Research, Development». – London : Diamond trading tour, 2018. – С. 124-129. |
Abstract: | У статті розглядається проблема та шляхи формування іншомовної компетентності студентів засобами електронного листування. Аналізуються можливості та переваги застосування електронної пошти в вищій школі. В статье рассматривается проблема и пути формирования иноязычной студентов с помощью электронной переписки. Анализируются возможности и преимущества применения электронной почты в высшей школе. |
Description: | This article deals with the ways of foreign language communicative competence development for students through electronic correspondence. Some opportunities and benefits of E-mail using in foreign languages teaching are analyzed in the article. |
URI: | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/6008 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Шляхи формування іншомовної компетенції засобами електронного листування.PDF | 303,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.