Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6011
Назва: Дидактичні можливості застосування туристичних рекламних текстів у курсі вивчення французької мови
Інші назви: Дидактические возможности употребления туристических рекламных сообщений для изучения французского языка
Didactic Possibilities of Tourist Advertisements Using for Learning French
Автори: Крекотень, Олена Валентинівна
Крекотень, Елена Валентиновна
Krekoten, Olena Valentynivna
Ключові слова: рекламний текст
комунікативно-прагматична спрямованість
лексичні засоби
рекламный текст
коммуникативно-прагматическая направленность
лексические средства
advertising text
communicative and pragmatic orientation
lexical means
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Крекотень О. В. Дидактичні можливості застосування туристичних рекламних текстів у курсі вивчення французької мови [Електронний ресурс] / О. В. Крекотень // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії : збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2018. – С. 196-200.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено дидактичні можливості використання туристичних рекламних повідомлень при вивченні французької мови студентами немовних спеціальностей, визначено поняття терміну «реклама». Проаналізовано окремі лексичні аспекти туристичних рекламних повідомлень, розглянуто їх комунікативно-прагматичну спрямованість. Виділені етапи засвоєння мовленнєвого матеріалу за допомогою туристичної реклами. Описано комплекс лексичних засобів туристичної реклами та їх мотиваційне використання на занятті з французької мови. В статье изучена возможность использования туристических рекламных сообщений при изучении французского языка студентами неязыковых специальностей, определено понятие термина «реклама». Проанализированы отдельные лексические аспекты туристических рекламных сообщений, рассмотрена их коммуникативная направленность. Выделены этапы усвоения речевого материала с помощью туристической рекламы. Описан комплекс лексических средств туристической рекламы и их мотивационное использование на занятии по французскому языку.
Опис: This article studies the use of tourist advertisements in the process of learning the French by students. The term “advertisement” is determined. Some lexical aspects of tourist advertising messages and their communicative and pragmatic orientation are considered. Main stages of assimilation of speech material with the help of tourist advertising materials are defined. The complex of lexical means and their motivated use in advertising are identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/6011
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.