Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6019
Title: Ефективність застосування технічних засобів для збирання соломи за результатами математичного моделювання
Other Titles: Эффективность применения технических средств для уборки соломы по результатам математического моделирования
Efficiency of using technical means for harvesting straw according to the results of mathematical modeling
Authors: Барабаш, Григорій Іванович
Бакай, Роман Борисович
Барабаш, Григорий Иванович
Бакай, Роман Борисович
Barabash, Grigoriy Ivanovich
Bakai, Roman Borisovich
Keywords: технологія
солома
пресування
технология
солома
прессование
technology
straw
pressing
Issue Date: 2017
Publisher: Полтавська державна аграрна академія
Citation: Барабаш Г. І. Ефективність застосування технічних засобів для збирання соломи за результатами математичного моделювання [Електронний ресурс] / Г. І. Барабаш, Р. Б. Бакай // Енерго- і ресурсозберігаючі технології та машини в аграрному виробництві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, (Полтава, 14-15 грудня 2017 р.). – Полтава : ПДАА, 2017. – С. 10-17.
Abstract: Методом математичного моделювання визначені техніко-експлуатаційні та техніко-економічні показники використання різних класів пресс-підбирачів в залежності від врожайності соломи в умовах Сумщини. Методом математического моделирования определены технико-эксплуатационные и технико-экономические показатели использования пресс-подборщиков в зависимости от урожайности соломы в условиях Сумщины.
Description: Technical-operational and technical-economic indicators of the use of balers are determined by the method of mathematical modeling, depending on the yield of straw in Sumy region.
URI: http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/6019
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
барабаш.PDF422,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.