Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6033
Назва: | Методичні рекомендації до вивчення української мови як іноземної на початковому етапі її вивчення (на прикладі ігор) |
Інші назви: | Методические рекомендации к изучению украинского языка как иностранного на начальном этапе ее изучения (на примере игр) Methodical recommendations for the study of the Ukrainian language as a foreign language at the initial stage of its study (for example, games) |
Автори: | Косенко, Юлія Григорівна Косенко, Юлия Григорьевна Kosenko, Iuliia Grigorivna |
Ключові слова: | антонім граматика граматичний коментар антоним грамматика грамматический комментарий antonym grammar grammar commentary |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Видавець Лисенко В.Ф. |
Бібліографічний опис: | Косенко Ю. Г. Методичні рекомендації до вивчення української мови як іноземної на початковому етапі її вивчення (на прикладі ігор) [Електронний ресурс] / Ю. Г. Косенко // Наукові записки. – Сер. «Філологічні науки». – Кропивницький : Видавець Лисенко В.Ф., 2017. – Вип. 153. – С. 709-713. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття може бути запропонована викладачам у якості додаткового джерела під час підготовки до викладання української мови як іноземної. Проблему якісної підготовки до занять з української мови як іноземної на початковому етапі її вивчення розглянуто на прикладі ігор. З’ясовано, що ігри позитивно впливають на сприйняття і засвоєння навчального матеріалу, подано приклади завдань, які пройшли попередню апробацію на заняттях. Продемонстровано результат з урахуванням практики викладання української мови. Розкрито особливості роботи зі студентами-іноземцями у групах. Презентовано сучасні підходи до вивчення української мови як іноземної. Представлено систему ігор, що можуть бути використані на початковому етапі вивчення українськоїмови як іноземної. Акцентовано увагу на сприйнятті та засвоєнні іноземцями граматики і лексики української мови. Розглянуто основи побудови речень, уживання синонімів і антонімів, а також уміння задавати та відповідати на запитання. Статья может быть предложена преподавателям в качестве дополнительного источника при подготовке к преподаванию украинского языка как иностранного. Проблему качественной подготовки к занятиям по украинскому языку как иностранному на начальном этапе ее изучения рассмотрено на примере игр. Выяснено, что игры положительно влияют на восприятие и усвоение учебного материала, представлены примеры заданий, которые прошли предварительную апробацию на занятиях. Продемонстрировано результат с учетом практики преподавания украинского языка. Раскрыты особенности работы со студентами-иностранцами в группах. Представлены современные подходы к изучению украинского языка как иностранного. Представлена система игор, которые могут быть использованы на начальном этапе изучения украинского языка как иностранного. Акцентировано внимание на восприятии и усвоении иностранцами грамматики и лексики украинского языка. Рассмотрены основы построения предложений, употребление синонимов и антонимов, а также умение задавать и отвечать на вопросы. |
Опис: | An article may be offered to teachers as an additional source in preparation for teaching Ukrainian as a foreign language. The problem of qualitative preparation for classes in the Ukrainian language as a foreign language at the initial stage of its study is considered on an example of games. It has been determined that games positively influence the perception and assimilation of educational material, examples of tasks that have been pre-tested in classes are given. The result is shown taking into account the practice of teaching the Ukrainian language. The peculiarities of working with foreign students in groups are revealed. Modern approaches to the study of Ukrainian as a foreign language are presented. The system of games that can be used at the initial stage of studying the Ukrainian language as a foreign one is presented. The emphasis is on the grammar and vocabulary of the Ukrainian language on the perception and assimilation of foreigners. The basics of constructing sentences, the use of synonyms and antonyms, as well as the ability to ask and answer questions, are considered. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/6033 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття 4.pdf | 213,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.